ای آدم ، اولین مخلوق خاکی خدا و ای پیامبر بسیار اشک ریخته و ای پدر توبه تو را دوست دارم ، چون محمد از تو برایم بسیار گفته...
ای نوح ، پیامبر کهنسال و رنج کشیده از خانه و جامعه دوستت دارم، چون محمد برای ما تعریفت را کرده است.
ای موسی ، پیامبری که بنی اسرائیل قطره قطره تورا با لطماتشان خرد کرد و آخر هم اصلاح نشد، دوستت دارم، چون محمد همه سختی ها و ملالت ها و خوبی های شما را بارها و بارها به پیروانش گفته..
ای عیسی فرزند بانوی پاکی ها و وارث گنج پیامبری و ای مسیح قلب مومنین، و ای هزاران سال در انتظار روز یاری ، دوستت دارم پیامبر... چون محمد تو راهم بسیار یاد کرده...
ای یوسف ، ای ابراهیم ، ای اسماعیل ،ای داوود ، ای سلیمان ، ای زکریا ، ای مریم ، ای آسیه ، ای صفورا ، ای خضر و ای همه انبیاء و اولیاء پیشین دوستتان دارم و دست از این دوستی برنمی دارم... چون محمد (صلوات الله و سلامه علیه) همه چیز را از شما برایم گفته است..
راستی این را هم شنیده ام که همه شما به خاطر عشق به محمد ما ، لیاقت الطاف خدا را پیدا کردید و توفیقاتتان افزون می شد... یقین دارم که امروز را از اینکه به استقبال محمد آمده بودید، از طرفی دلشاد بودید و از طرفی ناله می زدید از زخمهایی که بهترین ، مهربانترین و زیباترین خلق خدا ، از امتش بر تن و روح داشت.. راستی برادرش را هم دیدید که داشت کفنش می کرد، در حالی که حکومتش را ، شیطانیان به یغما می بردندو فقط او برای محمدش ناله می زد و فکر مراسم جهانی دفن جسم خاکی محمدش بود!!؟
یه سئوال دیگه... بودید آن زمانی که برادر محمد را با طناب می کشیدند و دختر محمد را به قصد کشت می زدند؟.. حسن را در چه حالی دیدید؟ زینب و حسین را چگونه ساکت می کرد؟ راستی مگر خودش ساکت بود؟ پس عقده هایش را کجا خالی می کرد؟
و سئوال آخر وقتی حسن (ع) و رضا (ع) کشته شدند، مردم هیچ حرفی نزدند؟ منظورم از مردم همین مردمی که همش دم از انسانیت می زنند و غیرتشون رو به رخ عجم می کشونند. راستی شما برای آرام کردن زینب (س) و فاطمه (س) رفتید؟
صلی الله علیک یا خیر خلق الله یا رسول الله
صلی الله علیک یابن رسول الله یا حسن بن علی
صلی الله علیک یابن رسول الله یا علی بن موسی الرضا
یا مسکن القلوب المضطر.... یا مهدی