یوسف بودن یا مختار بودن؛ مسئله این است!
دو دوره رئیس جمهور منتخب مردم ایران شد.
دوره اول یوسف پیامبر از رسانه ملی پخش می شد.
اتفاقاً با اینکه بدون حمایت هیچ نهادی رئیس جمهور شده بود ولی یوزارسیف مردم و حتی نهادهایی که به او رای نداده بودند شد.
دوره دوم با رای بالاتر و قاطع تری انتخاب شد.
رایی که چه از لحاظ شرکت کننده و چه از لحاظ نسبت آرا بی سابقه بود.
این بار نهادهایی که به او رای داده بودند هم به او وفادار نماندند.
در این دوره مختارنامه از رسانه ملی پخش شد.
گویا او نیز دیگر یوزارسیف نبود.
مختار شده بود.
برخی هم با سریال جومونگ (که اتفاقاً اون هم در حال پخش بود) مقایسه اش می کردند.
اما مختار به دلنشینی یوزارسیف نیست دیگر!
مختار تفاوت دارد با یوزارسیف.
مختار مثل یوزارسیف معصوم نیست.
مختار فقط اجرای عدالت را می خواست.
اجرای عدالت هزینه دارد.
انقدر هزینه دارد که آخرش تو مجرم می شوی و سرت بالای دار می رود.
بعد از هزار و چهار صد سال بین محدثین بحث است که آیا مختار حق بود یا ...؟!
حالا او هم تعجبی ندارد بعد از 6 ماه مردم از خود سوال کنند او حق بوده یا ..؟!!!!
.jpeg)
تعارف که نداريم ... نوشته هاي من سرگذشت کلمات پريشان و سرگردانيست که ترکيبشان خزعبلاتيست که قرار نيست در هيچ کجاي تاريخ ماندگار شوند.